Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Katowicka Spółdzielnia Mieszkaniowa Budowlani
Treść opinii: Należe do tej spółdzielni już kilka lat i jak do tej pory nie miałem żadnych problemów z administracją. W momencie awarii, lub też w momencie przepalenia się np. żarówek na klatce schodowej to po zgłoszeniu tego w administracji czas reakcji jest bardzo krótki. Problem rozwiązywany jest najpóźniej w dniu następnym. Minusem jest natomiast strona internetowa. Po zalogowaniu się, mieszkaniec może sprawdzić aktualny stan opłat. Jednakże wszelkie informacje są z ubiegłego roku i jak do tej pory nie zostały zaktualizowane. Ponadto odczyty wody są dokonywane teraz 2 razy w roku a nie jak kiedyś co kwartał. Uciążliwe jest to dla osób, które mają niedopłatę i w momencie otrzymania wydruków muszą od razu zapłacić większą kwotę.