Opinia użytkownika: MałyGekon
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Teraz rzecz będzie o obsłudze reklamacji w Carrefour. Kilka miesięcy temu kupiłam sobie odtwarzacz DVD. Niestety bardzo szybko zaczął się zawieszać i w końcu się całkiem zepsuł. Udałam się więc do punktu obsługi serwisu i złożyłam reklamację. Pan bez problemu przyjął sprzęt i sporządził zgłoszenie. Poinformował mnie, że w ciągu 21 dni powinien być naprawiony. Bardzo miło zostałam zaskoczona kiedy po dwóch tygodniach zadzwoniono do mnie i powiedziano, że naprawa jest nieopłacalna i mogę przyjść odebrać zupełnie nowy odtwarzacz. Muszę przyznać, że serwis wywiązał się z zobowiązania wzorowo. Jedyny problem to czas oczekiwania do punktu serwisowego, który jest w jednym pomieszczeniu z przechowalnią bagażu. Często osoba z serwisu musi również pobierać i wydawać torby klientom i czas oczekiwania się wydłuża. Ale ogólnie obsługa bardzo dobra.