Opinia użytkownika: Rafał_8
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W dniu 2010-10-14 około godziny 14:20 przybyłem do salonu Empik zlokalizowanego w Gdańsku przy ulicy Podwale Grodzkie 8. Przy wejściu do salonu zostałem powitany przez stojącego tam pracownika ochrony. Na sali sprzedaży dało się zauważyć kilku pracowników. Część z nich zajmowała się obsługą klientów, zaś pozostali zmieniali ekspozycję. W kilku miejscach wystawione były skrzynie z towarem. Wnętrze salonu było czyste, na podłogach nie było widocznych zanieczyszczeń, większość elementów oświetlenia /z wyjątkiem kilku świetlówek/ była sprawna. Telewizory były włączone, w tle słychać było cichą spokojną muzykę. Półki z artykułami TOP i nowościami były zapełnione, w kilku przypadkach, gdy były braki umieszczono właściwą tabliczkę informującą o chwilowym braku produktu. Pozostałe produkty na pułkach były uporządkowane. Po około 15 minutach, gdy nikt do mnie nie podszedł zwróciłem się, do pracownika o z pytaniem o płytę. Ten wskazał mi wówczas pracownika działu z płytami i polecił udanie się do niego. Wobec tego pracownika ponowiłem swoją prośbę. Ten niezwłocznie zaprowadził mnie do odpowiedniej półki i wskazał potrzebną płytę. Z wybraną płytą udałem się do kasy. Kasjerka po powitaniu mnie zeskanowała moją płytę, zaproponowała mi zakup produktu promocyjnego i zapytała czy zapakować płytę w siatkę. Wymieniła kwotę do zapłaty, po zrealizowaniu płatności wręczyła mi zapakowany zakup wraz z paragonem i podziękowała za zakup.