Opinia użytkownika: Rafał_8
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Dnia 22.10.2010 około godziny 13:30 przyszedłem do sklepu z obuwiem Ecco w CH Medison. Najpierw obejrzałem wystawę zewnętrzną, na której znajdowały się buty wraz z kostkami cenowymi oraz plakat aktualnej kampanii reklamowej. Witryna była czysta. Po wejściu do sklepu zauważyłem, że w sklepie panuje ogólny ład i porządek, oświetlenie jest sprawne oraz zamieszczone są aktualne plakaty kampanii reklamowej. W sklepie było słychać cichą muzykę. Byłem jedynym klientem, za ladą stała sprzedawczyni. Zacząłem oglądać męskie obuwie wizytowe. Po około minucie podeszła do mnie sprzedawczyni z pytaniem, „w czym mogę pomóc?" powiedziałem jakiego rodzaju obuwie mnie interesuje. Zaproponowano mi dwa modele. Sprzedawczyni sprawdziła czy są dostępne buty w moim rozmiarze, nie były dostępne, następnie zaproponawano mi kolejny fason, Pani omówiła cechy butów oraz przyniosła mój rozmiar i następny proponując przymiarkę. Po przymierzeniu zdecydowałem się na ich kupno, wówczas otrzymałem propozycję zakupu nowego środka do impregnacji obuwia celem ich zabezpieczenia. Po zapłaceniu otrzymałem zapakowane obuwie wraz z paragonem.