Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Przedpołudniowa, krótka wizyta w w/w supermarkecie. Chciałem nabyć napój o określonym, czekoladowym smaku. Na półce jeden egzemplarz takowego, zaś prócz niego inne w smakach nie-czekoladowych. Jednakże to ostatni opakowanie było dość pogięte (inne smaki zresztą też), przy transporcie istniało więc niebezpieczeństwo rozszczelnienia. Spytałem pani z personelu, czy dostępny jest inne, bezpieczne opakowanie. "Niestety tylko to, co na półce" - usłyszałem w odpowiedzi. Szkoda, jednakże informacja została mi przekazana bardzo taktownie i z pełną troską o dobro klienta, przynajmniej tak odczułem. Tak więc jakość obsługi bez zarzutu, przy kasie również. Asortyment niepełny i w przypadku napoju - uszkodzony mechanicznie, zapewne w fazie transportu. Sklep znajduje się w piwnicy budynku, na małej powierzchni, tak więc panuje tutaj ścisk (momentami trudności z wyminięciem drugiej osoby w tym samym 'korytarzu') i w godzinach szczytu zaduch. Dużymi minusem lokalu jest posadzka - dość liczne, powybijane płytki. Ubytki nie są w jakikolwiek sposób uzupełniane, co skutkuje niezbyt przyjemnymi efektami wizualnymi oraz pewnym niebezpieczeństwem dla kupujących. Wyobraźmy sobie starszą, przygarbioną osobę lub krewkiego malucha. O potknięcie nietrudno.