Opinia użytkownika: sauer
Dotycząca firmy: UPC
Treść opinii: Już od ponad dwóch lat jestem klientką UPC. Kupujemy opcję dostępu o internetu i telewizji. Płacę sporo, jednak mam naprawdę wszystko, czego potrzebuję, a firma sprawdza się w każdej sytuacji. Ostatnio potrzebny był kontakt z konsultantem za pomocą infolinii. Pan był niezwykle miły, udzielił odpowiedzi na wszystkie pytania, a należy przyznać, że nie jestem tzw. "łatwym" klientem. Ponadto, obsługujący przekonał mnie, abym nie rezygnowała z pakietu telewizyjnego zawierającego Canal + oraz Canal+ Film. W ramach oszczędności chciałam zrezygnować z tych dwóch kanałów (które najbardziej lubię), ale konsultant zaproponował inne, całkiem interesujące rozwiązanie, które pozwoliło mi zachować moje dwa ulubione kanały. Być może nie kosztowało go to wiele pracy, jednak było mi miło, że ktoś oferuje mi taką pomoc. Zatem wielka "piątka" dla obsługi infolinii UPC. Ten jeden kontakt udowodnił mi, że są rewelacyjni. Mam nadzieję, że pozostanie tak jak najdłużej.