Opinia użytkownika: Pekin
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: W Brzeszczach został otwarty nowy sklep należący do sieci "Netto" . Przed inauguracją otwarcia codziennie po ulicach miasta przemieszczał się samochód z którego pan serdecznie zapraszał mieszkańców do odwiedzenia sklepu w dniu 28 października. Z ciekawości udałem się do dyskontu licząc na przyzwoite ceny i promocje. Sporo nazbierałem do koszyka, na kwotę ponad stu złotych. Na szczęście! była ( i jest) możliwość zapłaty kartą płatniczą Nie mam w zwyczaju analizowania paragonów, tym razem po zapakowaniu towaru do samochodu zerknąłem i momentalnie rzuciły się mi w oczy zawyżone ceny w stosunku do cen „półkowych”. Wróciłem do sklepu upewnić się, czy, aby na pewno moja pamięć nie zawiodła. Po sprawdzeniu ceny zwróciłem się do najbliżej mnie pani z obsługi z prośbą o wyjaśnienie. Pani wzięła paragon i od razu powstały wątpliwości, bowiem towar, który wskazałem na półce był podpisany „Gry mix.” – 5.99zł, a na paragonie była nazwa towaru „Puzzle drewniane” -7.99zł. Pani wzięła kilka sztuk i podeszła do czytnika, który zeskanował „Puzzle drewniane” w cenie 5.99zł i udała się na zaplecze. Gdy wyszła skierowała się do kasy mówiąc do mnie „… jeszcze momencik…” Wróciła ponownie na zaplecze, po chwili wychodząc podała mi 6zł (zwrot nadpłaty za 3 sztuki) i oznajmiła, że paragon zatrzymuje. Na to ja odpowiedziałem „ Jak kto? Dała mi Pani pieniądze z własnej kieszeni , paragon jest dla klienta!” Pani jeszcze raz powiedziała, że go (paragon) zatrzymuje, więc spytałem, kiedy mogę go odebrać? Nie usłyszałem odpowiedzi, pani się oddaliła. W zaistniałej sytuacji pozbawiła mnie sprawdzenia paragonu do końca.