Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Szukamy z mężem stojącej lampy do pokoju. Ponieważ w Leroy Merlin znajduje się nieźle zaopatrzone stoisko z lampami postanowiliśmy sprawdzić, czy nie ma tam jakieś odpowiadającej naszym potrzebom. Stoisko jest łatwe do znalezienia, znajduje się tuż przy wejściu. Lamp było bardzo dużo. Po obejrzeniu części stoiska sprecyzowaliśmy, jaka lampa nas interesuje. Zauważyliśmy właśnie taką, odpowiadającą naszym potrzebom, ale w nie pasującym nam kolorze. Obok przechodziła pracownica i zapytaliśmy jej, czy tego rodzaju lampy są w innych kolorach. Rzuciła „nie” i poszła dalej. Okazało się jednak, że są dwie, bardzo podobne lampy, biała i srebrna, różniące się w zasadzie tylko trochę wyglądem klosza. Szkoda, że pracownica nie pokazała nam tych lamp, widocznie nie zależało jej na sprzedaży. Uznaliśmy, że taki egzemplarz mógłby być, ale chcieliśmy ją zmierzyć, czy jej wymiary będą nam w domu pasować. Ponieważ w pobliżu znajdował się Punkt Obsługi Klienta podeszliśmy tam, poprosić o centymetr. W Punkcie stały cztery pracownice, zajęte rozmową. Odezwałam się do nich słowami „Przepraszam”, ale żadna nie zareagowała i w dalszym ciągu rozmawiały. Odezwaliśmy się trochę głośniej, wówczas jedna z nich podeszła do nas. Kiedy wyjaśniliśmy, że chcemy pożyczyć centymetr w Punkcie nastąpiło gorączkowe przeszukiwanie różnych szuflad w poszukiwaniu miarki. Jeżeli w markecie budowanym pracownicy nie wiedzą, gdzie mają podstawowe sprzęty, to znaczy, że mają tam łagodnie mówiąc bałagan. Miarka w końcu się znalazła i zmierzyliśmy wysokość lampy. Potem jeszcze przez chwilę chodziliśmy po dziale i oglądaliśmy inne modele i żarówki. Na pochwałę zasługuje ekspozycja żarówek firmy Osram, wszystkie świecące, opisane z rysunkami, umożliwiające porównanie barwy światła jakie daje konkretna żarówka. Dla mnie to rewelacyjny pomysł, zawsze mi czegoś takiego brakowało. Wychodząc oddaliśmy centymetr pracownicy Punku, nie doczekaliśmy się żadnej odpowiedzi. Asortyment w sklepie jest niezły, jednak pracownicy niezbyt uprzejmi.