Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kolporter
Treść opinii: Otrzymałam e- maila z informacją iż składając zamówienie w sklepie internetowym Kolporter dnia 26.08.2010 nie pokryję kosztów dostawy. Bardzo dobrze się złożyło bo akurat planowałam zmówić jedną książkę ale szukałam innych kanałów jej nabycia gdyż koszty dostawy są wysokie, od 11 złotych do 18 złotych w zależności czy paczkę dostarczy Poczta Polska czy Kolporter Expres(Firma kurierska) i czy płatność zastanie dokonana z góry czy nastąpi przy odbiorze. Złożyłam więc zamówienie. Potwierdzenie jego wpłynięcia otrzymałam niemalże od razu na adres e-mailowy. Zrobiłam przelew tytułem zapłaty za książkę, gdyż to był warunek bezpłatnej dostawy. Na bieżąco byłam informowana poprzez informacje e- mailowe o statusie mojego zmówienia. Pierwsza dotyczyła faktu przekazania środków przez PayU S. A na które to konto wpłata została dokonana. Następna informowała mnie iż zamówienie jest już w trakcie realizacji i niemalże finalna wiadomość - zamówienie zostało wysłane. Co prawda tu było małe zamieszanie gdyż najpierw otrzymałam informację, po wcześniejszym moim zapytaniu iż zamówiony tytuł nie został dostarczony i będzie małe opóźnienie. Najprawdopodobniej na początku przyszłego tygodnia (był czwartek) spodziewana jest koleina dostawa a następnego dnia iż zamówienie jednak zostało wysłane w piątek . Po kontakcie telefonicznym z Biurem Obsługi Klienta gdzie otrzymałam telefon do kuriera z którym ustaliłam termin i miejsce odbioru paczki zakup został sfinalizowany ostatecznie. Książka była zgodna z moim zamówieniem. Czas oczekiwania umiarkowany 5 dni. Doskonały kontakt e-mailowy i dokładne na bieżąco informowanie mnie o statusie zamówienia. Mankament dość dla mnie istotny to brak możliwości wyboru odbioru osobistego, zwłaszcza przy małych zmówieniach. Przecież sieć saloników prasowych jest duża i myślę iż przy odrobinie dobrej woli tak ową opcję dało by radę wdrożyć.