Opinia użytkownika: Mirko69
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Przypomiałem sobie o zaległych opłatach. Zadzwoniłem. Ponieważ są to opłaty cykliczne to w PKO 24 mam je pod hasłami. Podane tam są niezbędne informacje umożliwające wpłatę zgodnie z wymogami banku. Mówiąc pod jakim hasłem jest istytucja lub osoba, której płacimy umożliwia to pracownikowi banku dojście do nr konta i wszystkich danych potrzebnych do wpłaty. Usługę stworzono po to aby zapominaliski dysponując telefonem o każdej porze i z każdego miejsca mógł dokonać przelewu. Rozmowa jest nagrywana. Do pewnego czasu wystarczyło podać hasło i kwotę oraz poprosić o nie czytanie danych do weryfikacji na swoją odpowiedzialnośc. I przelew szedł. Od niedawna pracownicy PKO 24 namiętnie czytają wszystkie dane np nr konta odbiorcy. Jak będąc w lesie na grzybach mam wiedzieć czy nr jest dobry czy może jest to nr babci pracownika. Bez względu na to co zostanie odczytane i tak się zgadzam na przelew choć nie mam zielonego pojęcia czy to jest właściwy nr konta. Bo albo nie mam możliwości sprawdzenia albo mi się nie chce grzebać w papierach.