Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jakiś czas temu wzięłam internet Orange Freedom Pro. Na początku nie powiem byłam zadowolona do mementu pierwszej naprawy modemu. Modem Był w naprawie dwa miesiące i wrócił z tymi samymi usterkami więc wysłałam go ponownie. Drugim razem razem był miesiąc w naprawie po czym wrócił bo podobno nie było w nim usterki. Ja oczywiście za te trzy miesiące co modem był w naprawie musiałam płacić. Teraz próbuję odzyskać pieniądze za czas w którym nie korzystałam z modemu a za który płaciłam i oczywiście znowu problemy. Czekam już miesiąc na rozpatrzenie reklamacji której jeszcze nie zaczeli rozpatrywać. Oczywiście dzwoniłam do firmy ale ludzie którzy tam pracują są niekompetentni i nic nie robią. Orange jest najgorszą firmą z jaką miałam doczynienia niestety.