Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Mam kartę kredytową Tesco Master Card. Dodatkową funkcjonalnością tej karty jest możliwość realizowania (w punkcie obsługi finansowej) bezpłatnych przelewów. Obsługujący pracownicy są uprzejmi i kompetentni. Co miesiąc opłacam, z limitu tej karty kredytowej: czynsz za mieszkanie, energię elektryczną, wodę, gaz. Niestety, z przyczyn dla mnie niezrozumiałych, nie można realizować przelewem opłatę czynszu za garaż. Gdy poprosiłem pracownika punktu obsługi finansowej o wyjaśnienie otrzymałem odpowiedż cyt.: "bo taka jest u nas procedura". Wczoraj tj. 29.10.br. póżnym wieczorem zatelefonowałem na infolinię, aby zgłosić propozycję - wniosek o uzupełnienie listy przelewów o czynsz za garaż. Najpierw długo czekałem na połączenie. Potem po dwukrotnym podaniu i wyjaśnianiu problemu, konsultant zaproponował, żebym podyktował treść wniosku-propozycji. Zrobiłem to chociaż -jak podał konsultant -rozmowy są nagrywane. Wprawdzie konsultant rozmawiał ze mną grzecznie i słuchiwał cierpliwie, ale odniosłem wrażenie, jakbym był pierwszym klientem który zgłasza "jakiś" wniosek pod adresem usługodawcy. Konsultant nie potrafił podać, czy zgłaszany przeze mnie problem, jest w procedurze określany jako: wniosek, zażalenie, czy też inaczej.