Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Będąc w banku zostałem zaproszony przez obsługę do pokoju, gdzie chciano mi zaproponować kilka produktów finansowych. Po załatwieniu sprawy przy kasie udałem się do tego miejsca. Po wejściu do środka i po przywitaniu się poproszono mnie, abym usiadł. Przed zaoferowaniem produktów, pracownik banku zaproponował mi coś do picia. Po krótkiej chwili przeszliśmy do szczegółów rozmowy. Podczas pobytu pracownik banku starał się zaprezentować produkty, które powiny pomóc mi uzyskać zysk z zainwestowanych pieniędzy. Ponadto uzyskałem informacje, jakie mogą wystąpić zagrożenia z tych inwestycji. Rozmowa można powiedzieć, że była przyjacielska. Pracownik bez żadnego problemu odpowiadał na zadane pytania. Widać, że posiada wiedzę. Momentami dzwonił telefon komórkowy pracownika, jednakże nie odbierał go, gdyż zajmował się mną. Widać, że bank stara się, aby klient był stawiany na pierwszym miejscu.