Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Otrzymałem list z Francji - nadawca Decathlon. List świadczy o profesjonalnym podejściu firmy do klienta. W czerwcu br. kupiłem w sklepie Decathlon kijki do Nordic Walking. Nadmieniam, że jestem posiadaczem karty lojalnościowej, nie jestem zatem anonimowym klientem. otóż list został skierowany do mnie z informacją, że pewna, oznaczona numerem, partia kijków posiada wadę fabryczną. Wada ta ma wpływ na bezpieczeństwo użytkownika. W liście opisano i przedstawiono na zdjęciach, gdzie szukać na produkcie numeru wadliwej serii. Zostałem listownie poinformowany, ze w przypadku posiadania sprzętu z wadą , zostanie mi on wymieniony na wolny od usterki. polecam nie tylko sieć handlową Decathlon za jakość obsługi klienta, ale również do posiadania karty lojalnościowej, która umożliwia stały kontakt z tą siecią.