Opinia użytkownika: Katarzyna_1
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: OGÓLNA STRATEGIA BANKU JEST OK KAŻDY BANK MA SWOJE ZASADY I JA TO ROZUMIĘ ALE KOMPETENCJE OBSŁUGI MAJA WIELE DO ŻYCZENIA. MAM KONTO W W.W. BANKU JEST TO KONTO WSPÓLNE RAZEM Z MĘŻEM MIELIŚMY WYKUPIONY PAKIET MULTI UBEZPIECZENIE KTÓRE MIAŁO POKRYWAĆ ZGUBIENIE KUCZY, DOKUMENTÓW I POMOC MEDYCZNĄ. WIĘDZ GDY MĄZ ZGUBIŁ DOKUMENTY POSZŁAM DO BANKU BO SKORO PŁACE ZA TAKIE COŚ UBEZPIECZENIE TO NALERZY SIĘ ZWROT NA WYDANIE NOWYCH A PANI POINFORMOWAŁA MNIE ŻE JEŚLI MI KTOŚ UKRADNIE I BĘDE MIAŁA PROTOKÓŁ Z POLICJI TO MI ZWRÓCĄ PIENIĄDZE. WIĘDZ POWIEDZIAŁAM ZE SKORO PANI MNIE OSZUKAŁA JAK MI MÓWIŁA ŻEBYM WZIEŁA UBEZPIECZENIE TO JA REZYGNUJE Z TAKIEGO UBEZPIECZENIA BO NIEJEST CHYBA ŻECZĄ NORMALNĄ ŻEBY KTOŚ MI UKRADŁ KLUCZE Z KIESZENI. PO MIESIACU CZASU ZAGLĄDAJĄC W HISTORJĘ KONTA PATRZE IŻ ZA UBEZPIECZENIE JEST NADAL ŚCIAGANA KWOTA IDE DO BANKU A PANI Z GŁUPIM UŚMIECHEM SIE MNIE PYTA CZY JA NAPEWNO REZYGNOWAŁAM Z TEGO PAKIETU? WIĘDZ JEJ ODPOWIADAM ŻE TAK I ŻE PODPISYWAŁAM NAWET REZYGNACJĘ. A ONA NA TO TO NIC ZREZYGNUJE PANI JESZCZE RAZ.