Opinia użytkownika: Neo
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Jestem więc posiadaczem dwóch kart Visa Gold Lukas Banku, z których żadna nie działa. Mam wrażenie ogromnego chaosu w obsłudze klientów! Kiedy niedawno otrzymałem od banku przesyłkę z nową kartą (kończyła się ważność starej) pomyślałem – świetnie, bank o mnie pamięta. Kilka dni później zatelefonował do mnie Pan z infolinii, pytając czy karta doszła i chcąc pomóc w jej aktywacji. Tu niestety zaczęły się schody… Okazało się, że bank ma w systemie nieaktualny adres mojego zameldowania. Dziwne ponieważ specjalnie w celu zmiany tego adresu musiałem jakiś czas temu odwiedzić placówkę banku (nie można było tego załatwić telefonicznie, korespondencyjnie, itp. pomimo że w taki właśnie sposób uruchomiłem kartę…). Pan nic na to nie mógł poradzić, polecił kontakt z… infolinią banku. A skąd od dzwonił w takim razie? Podczas kontaktu z infolinią okazało się, że w placówce zmienili wyłącznie adres do korespondencji, a zameldowanie pozostało stare. Nie rozumiem, przecież do zmiany adresu musiałem okazać dowód osobisty, na którym jest aktualny adres zameldowania. Muszę więc ponownie odwiedzić placówkę, ponieważ inaczej się nie da… Koszmar. Dodatkowo podczas aktywacji nowej karty poprzez infolinię (to okazało się możliwe) nie zostałem poinformowany o ważnej kwestii. Powiedziano mi, że nowa karta zacznie działać po 2 dniach, ale nie powiedziano, że stara przestanie działać już w tej chwili. Dlaczego bank nie uważa za stosowne poinformować mnie o tym wcześniej? Ja sobie jakoś poradzę i będę w tym czasie korzystał z kart innych banków, ale przy okazji rozważę sens dalszej współpracy z bankiem który nie traktuje mnie poważnie, zmusza do bezsensowych kontaktów i myślenia za bank. Nie polecam karty Visa Gold Lukas Banku!