Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Oglądając w domu gazetkę reklamową zainteresowałem się butami, które są w promocji. Zaszedłem więc do salonu, aby obejrzeć je na żywo. Przechodząc w pobliżu kas pracownik, który się tam znajdował przywitał się ze mną. Znalazłem interesujące mnie buty, jednakże nie znalazłem mojego numeru. Szukając odpowiedniego rozmiaru, podszedł do mnie pracownik i zapytał się, czy może mi w czymś pomóc. Poinformowałem go, iż poszukuję odpowiedniego rozmiaru. Uzyskałem odpowiedź, że już nie ma tego rozmiaru, lecz może sprawdzić, czy dostępny jest w innych salonach w mieście. Po krótkiej chwili okazało się, że interesujące mnie buty są w innym salonie. Podziękowałem za pomoc i opuściłem salon. Wychodząc zauważyłem, że pracownik który mi pomagał zaoferował swą pomoc innemu klientowi.