Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Netia
Treść opinii: Posiadam telefon stacjonarny u operatora Netia. Chciałem złożyć reklamację. Mając abonament "non stop" na stacjonarne w cenie abonamentu myślałem, że nie będę miał wydatków finansowych, nawet za długie wyjaśnienia, w przypadku korzystania z infolinii Netii. Okazuje się jednak, że Netia nie posiada infolinii ze "zwykłym" numerem stacjonarnym, a jedynie tzw. 0 -801 z płatnym połączeniem w cenie impulsu. Chciałem też skorzystać ze strony www.netia.pl Okazało się, że formularz kontaktowy z Netią posiada pole do wypełnienia " numer telefonu" w formacie xxx-xxx-xxx , a więc telefonu komórkowego. Paradoksalnie, aby abonent telefonu stacjonarnego Netii mógł się skontaktować ze swoim operatorem musi mieć telefon komórkowy. Jest to moim zdaniem bardzo nieprzemyślana działalność osób zatrudnionych w Netii, a odpowiedzialnych za kontakty z klientami.