Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MPK Kraków
Treść opinii: Po raz pierwszy zostałem zmuszony do zakupu okresowego biletu MPK w Krakowie i udałem się do punktu sprzedaży przy ul. Podwale 3/5 w Krakowie. Pomimo tego, że jest już koniec miesiąca i większość studentów już zakupiła bilety, a moja wizyta odbyła się o 17, to w środku była kolejka licząca około 10-12 osób do jednego okienka i podobnie do drugiego. Już w czasie oczekiwania w kolejce zaobserwowałem następujące rzeczy: wszystkie stanowiska obsługi klientów były czyste i uporządkowane, duże szyby, które oddzielały pracowników od klientów były czyste, nie było na nich kurzu czy poodbijanych palców. Jeszcze milszym zaskoczeniem było to, że kolejka przesuwała się bardzo szybko. Gdy byłem już 5 w kolejce, to zacząłem obserwować sposób pracy pani kasjerki. Była bardzo miła , uprzejma i przede wszystkim odpowiadała cierpliwie na wszystkie pytania, zadawane przez klientów. Gdy sam podszedłem do okienka, to pierwsza się przywitała i była dla mnie bardzo pomocna. Poprosiła o okazanie legitymacji doktoranta i wyjaśniła mi wszystkie zawiłości kupowania biletu okresowego, pomagając w wyborze najkorzystniejszej dla mnie opcji. Wyrobienie Krakowskiej Karty Miejskiej i identyfikatora do niej trwało dosłownie chwilę. Nie było problemów z płatnością kartą kredytową. Na zakończenie wizyty pani kasjerka sama się pożegnała. Wizytę uznaję za bardzo udaną i przyjemnością było korzystanie z usług MPK. Odjąłem punkty za organizację i czas obsługi, gdyż uważam, że powinno być otwarte więcej okienek, aby rozładować kolejkę. Co do samej pracy kasjerek w okienkach i tempa tejże pracy nie mam najmniejszych zastrzeżeń.