Opinia użytkownika: Adrian_102
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Zadzwoniła do mnie Pani z Play z ofertą telefonu. Powiedziała mi wszystkie szczegóły no i zamówiłem telefon. W między czasie dostałem od kuriera sms, że przesyłka jest już w drodze. Kiedy kurier przyszedł a ja czekałem na upragniony telefon, sprawdzając dowód stwierdził, że Pani wypisująć umowę wpisała inny numer dowodu i on nie może wydać przesyłki. Zdenerwowałem się bo telefon był mi potrzebny ale kurier stwierdził, że nie może wydać przesyłki tylko musi odesłać spowrotem do PLAY.Zdenerwowany już takim obrotem sprawy jak kurier poszedł to zadzwoniłem do PLAY. Czas oczekiwania na połączenie też dużo pozostawiał do życzenia. Pan, który odebrał powiedział, że teraz nic nie może zrobić muszę czekać aż przesyłka spowrotem trafi do nich i ktoś za tydzień do mnie oddzwoni. Poirytowany zapytałem czemu taki obrót sprawy. Stwierdził no że napewno Pani wypisująca zamówienie się pomyliła. No i nic nie pozostaje mi czekać. Pani ciesząc się, że w końcu sprzedała telefon zaniedbała proces profesjonalnej obsługi.