Opinia użytkownika: Szakal
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Odkąd posiadam telefon komórkowy to korzystam z usług tej sieci. Ostatnie problemy z jakimi zetknąłem się we współpracy z tą firmą zdecydowały o tym, że po zakończeniu trwania obecnej umowy kończę współpracę. Po pierwsze od ponad roku pobierano mi opłatę za usługę "granie na czekanie" mimo, że wcale jej nie włączałem. Jak się później dowiedziałem usługa została aktywowana promocyjnie za darmo na jeden miesiąc po czym sam miałem ją dezaktywować jeżeli nie jestem dalej zainteresowany tą usługą. Oczywiście o tym dowiedziałem się po roku. Mało tego żadnego dźwięku nie było słychać bo nic nie wybrałem. Jak mogłoby być inaczej skoro nie wiedziałem, że mam takie coś włączone. Po drugie oddawanie telefonów na gwarancji nie ma jakiegokolwiek sensu. Po tygodniu otrzymałem telefon z powrotem z adnotacją, że to uszkodzenie mechaniczne, którego gwarancja nie obejmuje i anulowano mi gwarancję. Stwierdziłem, że nie warto się "kopać z koniem" i naprawiłem telefon własnoręcznie wymieniając taśmę LCD. Koszt naprawy wyniósł 8 złotych. To było to uszkodzenie mechaniczne. Korzystałem z Ery do tej pory ceniąc solidność i stabilność jaką oferują klientom. Niekoniecznie są konkurencyjni pod względem cen, a jak już wyżej napisałem zarabiają na naiwności i niewiedzy klientów.