Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Zelmer
Treść opinii: Jakiś czas temu zakupiłam maszynkę do mielenia firmy Zelmer, model z szatkownicą. Wewnątrz kartonu z produktem oprócz instrukcji obsługi i karty gwarancyjnej znalazłam ulotkę informującą o możliwości dokupienia różnych dodatkowych przystawek do urządzenia takich jak młynek do zbóż, wyciskarkę soku czy przystawki do makaronu i ciastek. Mnie osobiście zainteresowały owe przystawki - jednakże nie wiedziałam dokładnie czy będą one pasowały do konkretnego modelu urządzenia, które mam, i nie chciałam ich kupować ‘w ciemno’. W celu uzyskania interesujących mnie informacji postanowiłam skorzystać z pomocy producenta i z poziomu strony internetowej napisałam stosownego maila. Odpowiedź przyszła bardzo szybko- tego samego dnia, po niecałej godzinie, mile mnie ten fakt zaskoczył. Pan, który udzielał mi odpowiedzi zrobił to w sposób fachowy i kompetentny, rozwiewając wszelkie wątpliwości z mojej strony. Takie podeście producenta do klienta końcowego uważam za profesjonalne i wiarygodne, a przede wszytkim godne naśladowania przez konkurencję.