Opinia użytkownika: demo
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Poszłam do oddziału ZUS, który miałam po drodze, żeby złożyć formularz aktualizacji danych osobowych. Weszłam do środka. Oddział znajduje się w świeżo wyremontowanym i obłożonym marmurem budynku. Jednak miejsca do obsługi interesantów jest mało, niwiele krzesełek dla oczekujących, a kolejka duża. Pracownicy siedzą w malutkich klitkach przedzielonych ściankami z karton-gipsu. Podeszłam do jedynej pracownicy, która coś liczyła i spytałam, czy mogę zostawić ten formularz, wyjaśniając krótko, o co chodzi. Pani była nieuprzejma i stwierdziła "To nie tu, proszę wziąć numerek, stanowisko E". Poszłam po numerek do stanowiska E. Z opisu nie wydawało mi się, żeby było to właściwe okienko. Przede mną w kolejce było 16 osób. Wzięłam też numerek F, skoro żadne okienko nie zajmowało się moją sprawą. W okienku F nagle zniknęła pracownica. W końcu znalazłam kogoś wolnego i poinformowałam o mojej sprawie. Pani uprzejmie odpowiedziała mi, że w ich oddziale nie mogę tego zrobić i powinnam jechać na Chmielną. Bardzo mnie to zdziwiło, poniewać w Gdyni zostawiałam kiedyś podobny formularz, a oni wysyłali na Chmielną (która swoją drogą jest bardzo daleko od mojego miejsca zamieszkania i pracy). Spytałam się, czy chociaż mogę to przesłać listem. Otrzymałam potwirdzenie. Poprosiłam więc o dokładny adres ZUS na Chmielnej. Pani przeszukała papiery, ale nie mieli centrali na liście oddziałów. Sprawdziła więc w Internecie i spisala mi na karteczce adres centrali. Całą wizytę wspominam jako mały organizacyjny koszmar. Gdyby w tym Oddziale mieli okienko informacyjne, jak w oddziale gdyńskim, wszystko poszłoby dużo sprawniej i bez nerwów. Dobrze chociaż, że druga obsługująca pani, z którą rozmawiałam była miła.