Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Udałam się do salonu Orange, by zapoznać się z ofertą na abonament, przy zmianie operatora i zachowaniu swojego obecnego numeru. W salonie akurat było wolne stanowisko. Obsługiwała tam młoda pani. Zapytała co mnie sprowadza. Odpowiedziałam, że chciałabym przenieść do nich numer od konkurencji. Pani zapytała o mój obecny plan taryfowy. Zapytała czy wolę smsować, czy raczej dzwonić. Odpowiedziałam, że preferuję dzwonienie. Pani zaproponowała mi plan taryfowy Delfin. Pokazała ilość minut dostępnych w abonamencie, koszty związane z przeniesieniem numeru, które minuty schodzą najpierw z abonamentu. Odpowiedziałam, że oferta jest bardzo nieatrakcyjna, bo operator dąży do tego, żeby nie korzystać z ofert promocyjnych, które dopiero działają jak wygada się wszystkie minuty z abonamentu. Pani nawet nie próbowała dyskutować, tylko się uśmiechnęła. Zapytała czy mam internet. Wiedziała, że nie namówi mnie na przejście do nich z telefonem, więc zaczęła zachęcać na przeniesienie internetu do nich. Ale to też się nie udało, gdyż musiałabym założyć telefon stacjonarny, a to mnie w ogóle nie interesuje. Podziękowałam za spędzony czas w salonie i wyszłam.