Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CACHE-CACHE
Treść opinii: Chciałabym napisać o tym, że bardzo podoba mi się zmiana polityki obsługi klienta w sklepie Cache-Cache w Galerii Piastów w Legnicy. Kiedy Galeria Piastów w kwietniu 2009 roku została rozbudowana, pojawił się w niej sklep Cache-Cache. Asortyment bardzo mi się spodobał (interesujące damskie/młodzieżowe ubrania w wesołych kolorach) o trafiał idealni w mój gust, ale niestety przez natarczywą obsługę nie lubiłam robić tam zakupów (raz tylko udało mi się kupić seledynową koszulę - był wtedy wieczór, klientów było sporo, jakoś wmieszałam się w tłum i przymierzyłam w spokoju to ubranie). Obsługa miała to do siebie, że na siłę chciała pomóc klientowi - przy wejściu było tradycyjnie powitanie oraz pytanie, czy w czymś pomóc. Myślałam, że kiedy odpowiem "nie, dziękuję", będę miała trochę czasu, żeby pooglądać sobie to, co wisi na wieszakach. Jednak zachowanie obsługi na to nie pozwalało - panie (i panowie) chodziły za mną, pytały, czy podać jakiś rozmiar (a ja tylko odgarnęłam jedną bluzkę, żeby zobaczyć krój tej, która wisiała za nią), czy coś doradzić, a jak po raz kolejny mówiłam, że nie trzeba, to i tak za mną krążyły i kiedy np. oglądałam kolczyki słyszałam ich komentarz "Mamy też fajne wisiorki, które będą pasować do tych kolczyków" (z tym, że ja te wisiorki też widziałam i akurat w tym momencie byłam zainteresowana kolczykami). W takich warunkach nie dało się spokojnie pooglądać towaru ani na nic zdecydować, bo całą uwagę skupiało się na odpowiadaniu paniom sprzedającym. Ich zagadywanie do klienta było często nienaturalne, jakby na siłę (zapewne kierownictwo namawiało sprzedawców do rozmowy z klientem). Jednak na szczęście to się zmieniło. Kiedy tego lata weszłam niepewnie do Cache-Cache, zostałam przywitana, po czym mogłam oglądać i przymierzać sobie towar. Nikt z obsługi nie był natrętny. Kiedy miałam pytanie na temat rozmiaru koszulki, poprosiłam o pomoc panią z obsługi, a ona chętnie mi pomogła. Po tym, jak przymierzyłam kilka ubrań, pani zaoferowała, że wszystko poukłada, a ja jak chcę to niech sobie jeszcze coś wybiorę do przymierzenia. Po tej wizycie byłam zaskoczona jakością obsługi na plus. Byłam tam potem kilka razy, a także dzisiaj, i wszystko dalej jest tak samo (tzn. przywitanie - ewentualna pomoc - pożegnanie; nie czuć natrętności ze strony obsługi, którą pamiętam z początków działania sklepu), na pewno chętnie będę nadal ten sklep odwiedzać.