Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Bomi
Treść opinii: Zakupiłam ser mozzarella. Jednak po głębszym wczytaniu się w opis produktu na opakowaniu zobaczyła, że ser ma inne zastosowanie niż takie jakiego oczekiwałam. Poszłam zatem do punktu obsługi klienta aby wymienić produkt na inny ( od zakupu nie minęło5 minut).Pani pracująca na tym stanowisku,poinformowała mnie, że nie można wymienić produktu. Zupełnie nie starała się pozytywnie załatwić mojej prośby o zamianę produktu na inny. Dopiero kiedy zorientowała się, że nie mam zamiaru ustąpić,pozwoliła mi wejść na sklep w celu poszukania towaru na jaki miałabym wymienić towar.Gdy ponownie podeszłam do kasy uregulować różnice, Pani kasjerka zupełnie nie odzywała się do mnie a Pan ochroniarz wnikliwie mnie obserwował. Szkoda, że w delikatesach pracują niekompetentni pracownicy,którzy nie wiedzą jak mają zareagować na zwykłą sytuację związaną z wymianą towaru na inny