Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Katarzyna_2338

Dotycząca firmy: Auchan

Treść opinii: Poszłam do sklepu wymienić czajnik elektryczny, gdyż kupując go dzień wcześniej, nie zauważyłam, ze jest pęknięty i przecieka. Podeszłam do punktu obsługi klienta z paragonem i czajnikiem. Pani, która siedziała na stanowisku, z uśmiechem na twarzy się przywitała i zapytała w czym może pomóc. Wytłumaczyłam więc, pani sprawdziła uszkodzenie czajnika, odebrała go ode mnie i poleciła, abym z półki wzięła następny taki sam bądź inny model i udała się do toalety celem sprawdzenia czy nie przecieka. Zrobiłam tak jak pani powiedziała i stwierdziłam, że jest w porządku. Pani (blondynka o mocno kręconych włosach) oddała paragon, życzyła miłego dnia i z uśmiechem mnie pożegnała. Byłam bardzo zadowolona z pozytywnego podejścia do klienta.