Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Postanowiłam złożyć reklamację butów, które zakupiłam w kwietniu. Udałam się do sklepu. Od razu jak weszłam usłyszałam dzień dobru, podeszłam do kasy przede mną stały dwie osoby, które zostały bardzo szybko obsłużone i nadeszła na mnie kolej. Pani przy kasie również przywitał mnie bardzo miło. Wytłumaczyłam jej w jakiej sprawie przyszłam zostałam poproszona o okazanie uszkodzeń, a następnie o paragon zakupu. Kasjerka odebrała ode mnie obuwie i przedstawiła możliwości reklamacji zgodziłam się na to że zobaczę co obecnie jest na sklepie i wybiorę sobie inne nowe obuwie. Po dokonaniu wyboru wróciłam do kasy Pani bardzo szybko zrobiła dokumentację związaną z reklamacją, zaproponowała kosmetyki do pielęgnacji obuwia za co podziękowałam, wydała mi nowy paragon i równie miło jak zostałam przywitana tak samo pożegnana. W taki właśnie sposób powinny wyglądać reklamacja szybko, bez problemów i sprawnie. Co do wyglądu jedynie miałabym kilka uwag mimo że na sklepie było widać kilka pań z personelu obuwie nie były poukładane co powodowało problemy w znalezienie konkretnej pary obuwia ale na szczęście jeżeli się poprosiło kogoś z personelu o pomoc można było szybko znaleźć to czego się szukało.