Opinia użytkownika: logeen
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Podzielę się z Wami moją obserwacją dotyczącą TP S.A. Sytuacja nie dotyczy bezpośrednio mnie, a moich sąsiadów. Od początku do końca uczestniczyłem w tym wielkim wydarzeniu, jakim była dla nich umowa z Telekomunikacją. Około dwa tygodnie temu, podłączyliśmy internet i telefon. Nie podłączaliśmy od razu telewizji, która była w pakiecie, ponieważ warunki pogodowe bardzo nie sprzyjały, później nie było na to czasu, itd. Wreszcie trzy dni temu zamontowałem im zestaw satelitarny, antena została ustawiona (95% jakość sygnału - więc wystarczająco) i, jak się dowiedziałem wczoraj, mimo wcześniejszej aktywacji działało im tylko kilka kanałów. Sprawdziłem więc ustawienie anteny, ale tam bez zmian. Właściciel numeru zadzwonił więc na infolinię. Po odczekaniu kilkunastu minut odezwał się konsultant rzeczonej firmy. Zapytał o kilka danych klienta i powiedział, że to nie możliwe, że wszystko działa jak należy, po czym się rozłączył. Sąsiad zadzwonił więc jeszcze raz - tu już inny Pan, powiedział mu aby chwilę zaczekał, on musi coś sprawdzi, coś wysłać, itd. sąsiad wisząc na telefonie przełączał kanały (wedle wskazań konsultanta) i po dłuższej chwili pojawiło się kilka dodatkowych kanałów. Najgorsze w sprawie nie było to całe oczekiwanie na aktywację, czy oczekiwanie na infolinii, ale to, że nie będą mieć obiecanego przez konsultantkę/sprzedawcę pełnego pakietu kanałów (wszystkich) w promocji przez pierwsze trzy miesiące w niższej cenie. Kontakt telefoniczny z działem reklamacji również nic nie dał. Pani z tego działu powiedziała wprost, że tego nie otrzymają nawet jeśli ich pracownik im to obiecał. Powiedziała też, że nie ma mowy o jakimkolwiek dociekaniu swoich praw. Ta firma mogłaby zatrudniać bardziej kompetentny personel i nie obiecywać gruszek na wierzbie - gorąco o to apeluję, bo co chwilę słyszę niepochlebne opinie w Ich kierunku. Krótko mówiąc: STRZEŻCIE SIĘ! Trochę się rozpisałem ale to dla Waszego dobra.