Opinia użytkownika: Agnieszka_2169
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Spalił mi się dekoder Polsatu który miałam wykupiony na własność. Zadzwoniłam więc na infolinie i zapytałam co mam w tym przypadku zrobić, miła pani zapytała o numer abonamenta i dane, po sprawdzeniu powiedziała żebym zaniosła dekoder do najbliższego punktu Polsatu i, że w nim bez problemu w ramach reklamacji wymienią go od razu na nowy. Na drugi dzień pojechałam do punktu, taki standardowy punkt w supermarkecie (mały, widoczny, z dużym napisem Polsat). Pracujący tam pan poinformował mnie, że mi go nie wymieni, ponieważ jedynie co może zrobić to wziąć go i wysłać do reklamacji co najkrócej zajmie miesiąc. Powiedziałam mu to co usłyszałam od pani na infolinii i w odpowiedzi dowiedziałam się, że „oni sobie tak gadać mogą, ale to nie prawda”. Usłyszałam również, że dostałabym nowy dekoder od razu gdybym nie miała starego wykupionego na własność, a skoro mam to on jedynie może mi zaproponować wypożyczenie nowego dekodera, ale już bez możliwości reklamacji starego. Po dość ożywionej mojej dyskusji z ekspedientem, poddałam się i wzięłam nowy dekoder. Najbardziej wkurzyło mnie to, że „stary” dekoder miał wbudowany dość pojemny dysk pamięci, i w sumie nie był taki stary bo miał dopiero rok czasu, wydałam na niego nie całe 400 zł, a po roku musiałam wziąć nowy. Tym razem już nie wykupywałam dekodera.