Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: McDonald's

Treść opinii: Restauracja niestety nie zachwyciła, a wręcz przeciwnie, zaskoczyła wieloma wadami. O tym, że lokal nie jest dostosowany do potrzeb można pisać wiele. Ilość przestrzeni przed kasami dla klientów jest zbyt mała. W godzinach szczytu powstają tam okropnie długie kolejki. Blokują one często wyjście z lokalu, utrudniając m.in. dostęp do koszy na śmieci, umieszczonych zaraz koło drzwi. Mimo, że wszystkie kasy są czynne, często pracownicy nie są w stanie obsłużyć wszystkich chętnych w tempie zapewniającym względną chociażby płynność w strefie przed kasami. Ilość miejsc przy stolikach jest dość duża, jednak nie zaspokaja nawet 2/3 potrzeb. Wielu klientów zmuszona jest brać zakupione artykuły spożywcze na wynos, oczekiwać na zwolnienie miejsc, nieczęsto pociskając się w wiele osób przy małym stoliku, lub też całkowicie zrezygnować z zakupów. Stoliki są przy tym strasznie blisko siebie, tworząc układ przypominający polski bar mleczny. Mimo to, jakość siedzisk jest bardzo dobra. Fotele i krzesełka są bardzo wygodne i zachęcają do zasiadania na nich. Stanowi to jeden z największych walorów restauracji. W związku z dużym przepływem klientów, obsługa nie jest w stanie nadążyć za czyszczeniem podłogi, nie mówiąc już o sprawnym wycieraniu stolików. W godzinach szczytu te praktycznie nie zwalniają się na dłużej niż kilkanaście sekund. W efekcie blaty pozostają często brudne i sprawiają złe wrażenie. Dużo klientów powoduje też błędy obsługi w realizacji zamówień. Sam jestem przykładem takiej omyłki. Pracownik podający mi zamówiony zestaw zapomniał o kilku rzeczach, takich, jak choćby cukier, odpowiednie sztućce, nie mówiąc już o podmienieniu herbaty w miejsce oczekiwanej przeze mnie kawy. Błędy są w tym przypadku nie tyle efektem złej obsługi, co problemów na wyższym szczeblu administrowania restauracją. Jej właściciele i menedżerowie nie dokonali żadnych widocznych zmian, mających na celu zwiększenie powierzchni restauracji oraz poprawy warunków pracy obsługi, która w okresie dużego napływu studentów nie jest w stanie wykonywać swojej pracy odpowiednio, zmuszona ilość przedłożyć przed jakość. Klienci są niezbyt zadowoleni z warunków w restauracji, obsługa jest przemęczona bardzo wymagającymi warunkami pracy, a wszystko to źle wpływa na ocenę restauracji.