Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Dyskont mieści się w bardzo dobrze zlokalizowanym miejscu i posiada czytelną drogę dojazdową. W czasie mojej wizyty w sklepie nie było wielu klientów. Jednak w strefie wejścia znajdowało się dość sporo śmieci. Tak samo sprawa wyglądała w okolicy miejsca ustawienia wózków. W środku kwestia czystości była na znacznie lepszym poziomie. Wprawdzie zauważalne były ślady silnego zużycia powierzchni płytek, a w okolicy palet z napojami znajdowało się kilka folii po opakowaniach zbiorczych, jednak innych śladów brudu lub śmieci nie znalazłem. Układ dyskontu był standardowy dla tej sieci. Stoiska wyglądały poprawnie. Rozłożenie towaru było dość czytelne. Jednak część sklepu z artykułami niespożywczymi pozostawiała wiele do życzenia. Układ produktów w kosach był dość przypadkowy i niejasny. Praktycznie każdy towar miał swoją przypisaną cenę. Warzywa i owoce wyglądały dość świeżo, choć na niektórych z nich, np. porach, pojawiać zaczęły się oznaki dłuższego przebywania na stoisku. Boksy kasowe były czyste. W kilku miejscach dostrzegłem też ulotki i plakaty reklamowe. Obsługa dyskontu była względnie miła. Pracownicy stosowali podstawowe zwroty grzecznościowe, pracowali względnie szybko, choć tempo to ograniczały problemy z wydawaniem reszty. W Biedronce nie ma bowiem terminali płatniczych, co wielokrotnie powoduje perturbacje i negatywnie odbija się na odczuciach klientów, zmuszonych często do długiego oczekiwania na obsługę zanim kasjerki znajdą wyliczoną kwotę do wydania. To poważny problem, który powinien zostać szybko rozwiązany.