Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Dyskont posiada jedną poważną wadę. Jest nią źle rozwiązany system oznakowania dojazdu z głównej ulicy, przecinającej miasto. Jednie czujne oko kierowcy oraz dobry refleks sprawią, że nie minie się wjazdu na parking przed sklepem. Poza tym dyskont robi bardzo dobre wrażenie. Parking przed budynkiem jest wystarczająco pojemny. Jedynie drzwi wejściowe do sklepu mogłyby się znajdować bardziej na środku budynku, a nie w jego rogu, i to w dodatku na tuż przy skraju parkingu. W efekcie jedynie ci, którzy będą mieć szczęście i znajdą miejsce blisko drzwi, nie będą musieli pokonywać dużych odległości od sklepu do auta i z powrotem. To jednak zagadnienie natury architektonicznej. W czasie moich zakupów dyskont zaprezentował się nadspodziewanie dobrze. Zarówno przed nim, jak i w środku panował wzorowy porządek i czystość. Układ towaru był w gruncie rzeczy odpowiedni, choć miejscami nieco nielogiczny. Przejścia między regałami były szerokie, a dostęp do produktów na półkach w każdym przypadku pozostawał bezproblemowy. Każdy produkt posiadał swoją czytelną cenę. Warzywa i owoce były pierwszej jakości. Obsługa dyskontu zachowywała się wzorowo. Rzeczą, która wzbudziła we mnie niepokój, była osobna kasa do stoiska alkoholowego. Nie było przy niej żadnego pracownika, jednak przy alkoholach znajdowała się wyraźna i jednoznaczna informacja, że tego typu produkty można zakupić wyłącznie w tym miejscu. Kasjerkę należało wezwać specjalnym dzwonkiem, do którego przycisk znajdował się tuż przy boksie kasowym. Niestety, w dyskoncie nie było osobnej pracownicy odpowiedzialnej za obsługę tego stanowiska. Do kasy musiała podejść kasjerka z głównych kas. Tam były czynne wyłącznie dwa stanowiska. Na szczęście jednak w dyskoncie nie było wielu klientów i nie wpłynęło to na czas oczekiwania na obsłużenie. Końcowym aspektem, który bardzo mi się spodobał, był terminal płatniczy przy kasach, stanowiący w tego typu sieciach niestety rzadkość.