Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Po wejściu do perfumerii, zostałem przywitany. Po chwili podszedł do mnie konsultant, który zapytał "czy może w czymś doradzić". Obsługujący mnie Pan, doradził mi produkt do pielęgnacji twarzy oraz 2 inne o podobnym działaniu ale w różnym zakresie cenowym. Kiedy już wybrałem interesujący mnie produkt, zaproponował mi również inne uzupełniające produkty z tej linii kosmetyków. Konsultant udzielił mi na temat produktów bardzo wyczerpujących informacji oraz zademonstrował mi ich próbki. Po wszystkim, zostałem zaproszony do kasy, gdzie w trakcie drogi zostałem poinformowany o pozostałych obecnie trwających promocjach. Przy kasie zostałem zapytany czy posiadam kartę klienta Sephory i zaproponowano mi założenie takiej karty. Na koniec zaproponowano mi zapakowanie zakupu w ozdobny papier-na prezent. Po wszystkim zostałem pożegnany i zaproszony ponownie. Całą wizytę określam na bardzo dobrą. Na sali przebywało 3 konsultantów oraz Pan z ochrony, który również na wejściu mnie powitał a kiedy opuszczałem perfumerię pożegnał. Sama perfumeria była czysta, dobrze zatowarowana z widocznymi produktami w promocji. Mały minus za brak większej ilości konsultantów, przez co niektórzy klienci musieli chwilkę czekać. Ale spowodowane jest to specyfiką branży i czasem jaki się poświęca klientowi