Opinia użytkownika: Beata_591
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: W tym hipermarkecie od jakiegoś czasu obserwuję pogorszenie jakości obsługi. W czasie ostatnich zakupów odniosłam negatywne wrażenia związane z asortymentem, głównie spożywczym w obszarze produktów zbożowych. Na półkach występowały braki towarów, niektóre półki były praktycznie puste. Tylko pod kilkoma pustymi miejscami znajdowały się karteczki z informacją o chwilowym braku produktów. Oferowany przez Tesco asortyment nie jest zbyt szeroki, np. wśród kasz czy mąk wybór nie był wielki. Oprócz towarów sygnowanych marką własną można było znaleźć wyroby tylko kilku producentów, w dodatku (wg mnie) wcale nie najwyższej jakości. Brak było nawet niektórych produktów dostępnych wyłącznie w tej sieci. Ponadto na niektórych półkach znajdowały się pojedyncze (jedyne stojące na półce) porozrywane lub zamoczone opakowania, z których wysypywała się ich zawartość. To wyglądało bardzo nieestetycznie. Stan czystości zarówno niektórych półek jak i opakowań pozostawiał wiele do życzenia, po dotknięciu kilku produktów miałam wrażenie dotykowe porównywalne z pracą w silnym kurzu. Tym razem Tesco bardzo mnie zawiodło.