Opinia użytkownika: Sławomir_19
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Udałem się z wizytą do marketu w konkretnym celu. Potrzebowałem środka przeciwgrzybowego do ścian. Poprosiłem jednego pana z obsługi o pomoc. Rzetelnie doradził mi jak najlepiej zastosować dany produkt dla uzyskania maksimum korzyści. Szukałem jeszcze anody magnezowej do bojlera tu jednak rozczarowanie na dziale z kotłami nie znalazłem nikogo z obsługi mimo iż czekałem z 10 min. W tym czasie poradziłem sobie sam. Oczekiwanie przy kasie było krótkie, sprawna i miła obsługa przez panią( kasjer 006). Jedynie co męczy mnie strasznie to parking przed sklepem i notorycznie zostawianie aut przez klientów tam gdzie popadnie. Czy Castorama jako właściciel terenu może coś z tym zrobić? Chodzi zwłaszcza o parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych i tuż obok nich na alejce do poruszania się aut.