Opinia użytkownika: leets
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Udałem się na zakupy do Lidla w Gliwicach, bo chciałem kupić reklamowane w tv pampersy. Zaparkowałem samochód na dużym i czystym parkingu przed sklepem. W środku sklepu również czysto, dostępne przy wejściu na salę sprzedaży ulotki reklamowe. Zabrakło mi jednak w sklepie koszyków na zakupy, bo dostępne były tylko duże wózki, więc dla chcących dokonać małych i średnich zakupów od razu proponuję zabrać swoją torbę lub skorzystać z wózka znajdującego się przed sklepem, by nie było w środku niespodzianki. W sklepie swobodnie można poruszać się po alejkach. Pracownicy w sklepie byli ubrani w ubrania firmowe z logo sklepu, nie zauważyłem jednak, by któryś z nich miał identyfikator jak w innych dyskontach spożywczych. Pracownicy na sali sprzedaży zajęci rozpakowywaniem produktów "na szybko" tłumaczyli klientom, gdzie znajduje się dany produkt, pochłonięci swoją pracą. Dotarłem w końcu do reklamowanych pampersów i okazało się, że nie ma wszystkich rozmiarów w sprzedaży. Przy dwóch czynnych kasach dość długa kolejka i brak perspektyw, że zostanie otwarta kolejna. Na szczęście panie sprawnie i szybko kasowały produkty. Za kasami sklepowymi już tak czysto nie było. Na podłodze porozrzucane paragony sprzedaży i inne śmieci. Spodziewałem się czegoś więcej odnośnie jakości obsługi, ale ogólnie sklep wypada na plus.