Opinia użytkownika: Katarzyna_2363
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Obiecałam kolejną obserwację z punktu obsługi "ery". Tym razem trafiłam do autoryzowanego punktu. Obsługa jak najbardziej miła, sprawna i kompetentna. Pracownicy (dwoje dość młodych ludzi) ubrani czysto, schludnie, słowem stosownie do wykonywanej pracy i że się tak wyrażę "frontem do klienta". Na wszystkie moje zapytania otrzymałam satysfakcjonującą mnie odpowiedź. Otrzymałam telefon zastępczy na czas naprawy, na co nie mogłam liczyć w miejscu, gdzie telefon był kupowany.Jedyne co mnie raziło, to krytyka punktu, gdzie byłam wcześniej. Obok mnie był obsługiwany klient biznesowy, dość wybredny, ale pracownica wybrnęła z sytuacji. Udało się jej zaproponować klientowi odpowiadającą mu ofertę. Zanim zostałam obsłużona przyszły jeszcze dwie osoby. Jedna z nich to starsza pani, która nieśmiało spytała o pomoc w rozwiązaniu problemu, z którym się borykała. Personel zapewnił ją, że problem ten zostanie rozwiązany. Powierzchnia handlowa, jak to w punkcie, nie za wielka, ale zadbana. Telefon miał być naprawiony w ciągu 2 tygodni. Otrzymałam go z powrotem po 8 dniach.