Opinia użytkownika: Tomasz_980
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: To moja pierwsza obserwacja jaką dziele się z wami , wiec proszę o wyrozumiałość. Byłem klientem w/w sklepu ponieważ przyjechał do mnie chrześniak którego widuję ok. dwa razy w roku. Dzieciak mały pomyślałem o prezencie. Przy zakupie pani grzeczna miła wszystko w najlepszym porządku. Kupowałem laptopa - zabawkę i zaniepokoiłem się tym że zabawka strasznie nie wyraznie mówi. Właścicielka sklepu mówi że przyczyna tego są słabe baterie oraz fakt że głośni zakryty jest kartonem (opakowaniem) i po rozpakowaniu całości wszystko będzie w porządku. Sugerując się tym co usłyszałem i własnym doświadczeniem przyznałem rację zapłaciłem i wyszedłem. W domu po rozpakowaniu prezentu oraz włożeniu nowych baterii zabawka nadal kaleczy polski język ( niewyrazny jest dzwięk itp.) Postanowiłem wrócić do sklepu po 3 dniach i zareklamować zabawkę ale usłyszałem że na tą zabawkę nie ma gwarancji i nic nie da się zrobić . Nie żądałem zwrotu gotówki tylko nową zabawkę lub reklamacji obecnej. Okazuje się że w sklepie gwarancja jest tylko do drzwi wyjściowych.Zabawka nie nadaje sie do niczego , kosztowała mnie 158 zł a chrześniak z niej nie skorzysta. Do tego sklepu nie pójdę już nigdy , nikomu nie polecam!