Opinia użytkownika: Roman_1
Dotycząca firmy: VSC
Treść opinii: Do napisania tej obserwacji zdopingował mnie e-mail zachęcający do pisania obserwacji w ramach programu „Jakość Obsługi”. Otóż jak przystało na firmę profesjonalnie zajmującą się jakością powinniśmy spodziewać się JAKOŚCI OBSŁUGI pisanej dużymi literami, jakości obsługi w najwyższym wykonaniu. Wydaje mi się, że często tak nie jest. Firma, która powinna świecić przykładem ma niekiedy potknięcia. Otóż od audytorów wymaga się terminowości, narzucając często dość krótkie terminy realizacji. I wszystko było by OK. Są pilne zlecenia i muszą być szybko wykonane. Ale jeśli audyt jest wykonany w tym krótkim terminie, wypełniono ankietę i nic się nie dzieje przez tydzień to coś tu, z jakością obsługi szwankuje. Ankieta skontrolowana i zaakceptowana po 8 dniach i to w środku nocy nie świadczy o właściwej jakości obsługi podległego personelu. Źle świadczy o przełożonym /oceniającym/. Wszyscy Klasycy nauk społecznych od zawsze mówią i piszą o terminowości, o sprawnym reagowaniu przełożonych na zachowania podwładnych. Firma profesjonalnie wykonująca czynności związane, z Jakością Obsługi nie powinna mieć takich wpadek. Podstawowe czynności wykonywane na poszczególnych szczeblach powinny być sprawnie wykonane.