Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Shell

Treść opinii: Zakup paliwa na fakutrę na stacji Shell na Autostradzie A1 kierunek Gdańsk - Nowe Marzy. Obsługujące tam panie wyglądają i zachowują się, jakby były tam za karę. Oschle, bez uśmiechu na twarzy obsługują klientów, co idzie im dość powoli - może miały ciężką zmianę. Podchodzę do kasy pani Haliny i informuję - płacę kartą i biorę fakturę. Pani H. pyta o NIP, nr auta i "enter", nawet nie zdążyłem powidzieć, że zmienił się adres firmy. Gdy ją o tym poinformowałem odpowidziała, że nr auta jest ostatnią adnotacją wprowadzaną przed wydrukiem i że powinienem jej o tym wcześniej powiedzieć. Z przykrością stwierdziłem, że NIESTETY NIE ZDĄŻYŁEM. Poprosiłem o poprawę danych firmy i nową fakturę. Pani z obsługi zapisała poprawne dane i poszła do biura, aby inna pani wydrukowała poprawioną fakturę. Czekałem 10 min, po czym odebrałem dokument i mogłem jechać dalej. Jakże wielkie było moje zdziwienie, kiedy w biurze rozliczając wyjazd z poniesionych wydatków zauważyłem, że w adresie dalej są błędy - brak litery w nazwie ulicy oraz nieprawidłowy nr rejestracyjny samochodu - również literówka. Dobrze, że sam nalewałem ON, bo jeszcze przez pomyłkę nalaliby mi benzyny :)) Może mieli na stacji ciężki dzień - z mojej strony mogę im tylko życzyć więcej pogody ducha i uśmiechu na twarzy.