Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Firma o której jak dotycz as miał jak najlepsze zdanie jako użytkownik na dniach bardzo nie mile mnie zaskoczyła. Mam telefon na kartę obsługiwaną przez Play. Do tej pory po każdym doładowaniu konta, w zależności od kwoty zasilenia, przyznawany był mi pakiet bezpłatnych sms’ ów. Nie wymagało to żadnych dodatkowych czynności z mojej strony. Ostatnie doładowanie telefonu robiłam pod koniec wakacji i dopiero teraz miałam konieczność ponownego zasilenia konta. Kierowana chyba jakimś złym przeczuciem, choć zazwyczaj tego nie robię sprawdzam poprzez wprowadzenie kodu*109# ilość bezpłatnych sms’ów i czas na ich wykorzystanie. Ze zdziwieniem stwierdzam iż jest ich zero. Postanawiam zadzwonić do Biura Obsługi Klienta i wyjaśnić zaistniałą sytuację u źródła. Po szybkim połączeniu z konsultantem i przedstawieniu mu problemu z jakim dzwonie okazuje się iż zostały zmienione zasady i teraz trzeba aktywować specjalną usługę by pakiet gratisowych sms’ ów został przyznany po kolejnych doładowaniach. Konsultant podaje mi kod który należy wysłać i informuje iż od jego wysłania musi upłynąć 24h by usługa została aktywowana. I niby wszystko w porządku. Zasadnicze pytanie jednak jest takie- Dla czego operator nie poinformował o zmianie zasad? Liczył iż wielu użytkowników z przyzwyczajenia tak jak ja przeoczy tą zmianę ?Być może nie miał i takiego obowiązku ale partnerska uczciwość nakazuje by tak owa informacja została przekazana. Ja na taką politykę wobec klienta absolutnie się nie godzę i z stąd choć cząstkowe oceny są dodatnie ocena ogólna ujemna.