Opinia użytkownika: Anna_1782
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Chciałam kupić produkt - pralko-suszarkę. Widnieje na stronie sklepu w Markach oraz przy ul. Ostrobramskiej (oba w Warszawie), jednak bez ceny Dzwoniłam więc do sklepu w Markach - przez 30 minut nie mogłam się połączyć, bo linia była zajęta. Gdy w końcu odebrała jakaś pani nie mogła mi podać ceny produktu, bo nie ma dostępu do systemu, ale mnie przełączyła na dział. Tam czekałam sporo czasu, po czym zostałam rozłączona. Ponownie zadzwoniłam - ponownie wielokrotnie musiałam się łączyć, by znowu zostać połączona na dział, gdzie zostałam rozłączona.!!! Zadzwoniłam więc do działu - bez rezultatu, nikt nie odbiera. Gdy zadzwoniłam do sklepu przy ulicy Ostrobramskiem spotkała mnie ta sama historia - długo zajęta linia, kobieta, która nie może mi podać ceny produktu w informacji (w dobie komputeryzacji i internetu), rozłączanie na dziele, brak odpowiedzi na telefon. Gdy w końcu udało mi się dodzwonić do działu AGD przy Ostrobramskiej pracownik poinformował mnie, że u nich tego produktu nie ma. Na pytanie, czy może sprawdzić dostępność w innych ich sklepach otrzymałam informację, że nie ma takiej możliwości. Muszę sama zadzwonić do każdego ze sklepów. Na moją prośbę o przekazanie, aby ten system usprawnić, bo to frustrujące, pan powiedział, że on nic nie może zrobić. Straciłam czas i pieniądze za te liczne telefonu, ale niczego nie załatwiłam. To jest sklep dla idiotów, bo tak traktują klienta.