Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Ponieważ będę zmieniała operatora sieci komórkowej udałam się do salonu Ery w sprawie zdjęcia blokady z telefonu, który dwa lata temu został w Erze kupiony. W salonie były czynne trzy stanowiska obsługi, wszystkie zajęte. Sklep robi w ogóle wrażenie bardzo ciasnego i nieprzyjemnego, wzdłuż pomieszczenia są ustawione stanowiska obsługi, między nimi a ścianą jest niezbyt szerokie przejście dla klienta, jeżeli osoba jest obsługiwana a druga chce przejść już trzeba się przeciskać, co nie sprzyja poczuciu komfortu. Sklep jest utrzymany w firmowych barwach Ery, z szarymi płytkami na podłodze i ciemnymi biurkami, co w połączeniu z ciasnotą pomieszczenia robi ponure i nieprzyjemne wrażenie. W pomieszczeniu był mały kącik do zabawy dla dzieci, ale nie było żadnych miejsc siedzących, gdzie można by poczekać w kolejce. Ponieważ jedna z pań właśnie skończyła obsługiwać podeszłam zapytać, czy w ogóle jest możliwość zdjęcia u nich SIM locka. Dowiedziałam się że tak, ale muszę przynieść fakturę za telefon, aby było wiadomo, że kupiłam go w Erze i zapłacić złotówkę. I muszę poczekać w kolejce do koleżanki, bo ona już kończy pracę. Stanęłam więc przy drzwiach i czekałam cierpliwie na swoją kolejkę. Kiedy inna z pracownic skończyła obsługiwać klientów podeszłam do niej. Pani poprosiła o dokument z numerem IMEI telefonu, następnie usunęła blokadę. Ponieważ telefon kupiłam ponad dwa lata temu nie wymagano ode mnie żadnej opłaty. Obsługa szybka, sprawna i uprzejma.