Opinia użytkownika: Adrian_204
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: W dniu 19.10.2010 zadzwonił do mnie miły Pan. Jak się okazało reprezentował ING Bank Śląski. Zapytał czy mogę mu poświęcić chwilę czasu gdyż została przygotowana dla mnie oferta. Oczywiście się zgodziłem. Po informacji o tym iż nasza rozmowa jest nagrywana, miły konsultant przeszedł do szczegółów. Zaproponował dodatkowe ubezpieczenie karty bankomatowej oraz portfela w przypadku kradzieży. Omówił szczegółowo warunki, w głosie było słychać pełne za angażowanie a nie tylko pusty monolog. Poprosiłem o czas do następnego dnia gdyż nie lubię podejmować takich decyzji na szybko. Konsultant w miły sposób umówił się na kontakt telefoniczny następnego dnia. Również następnego dnia kontakt był bardzo uprzejmy, jednak ja podziękowałem za dodatkowe ubezpieczenie. Konsultant podziękował ze swojej strony, życząc miłego dnia i dziękując za poświęcony czas. Podobała mi się chęć zaoferowania produktu i pomocy klientowi a nie uporczywa chęć sprzedaży czegoś na siłę, oczywiście oraz bardzo miła obsługa telefoniczna.