Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Elektromarket.pl

Treść opinii: niestety tym razem obsługa była beznadziejna - zamówiłam kilka produktów AGD tylko z tego powodu, że na stronie miały status "dostępne" - jak się okazało po upływie obiecanego terminu dostawy 7 dni - towary nadal nie były dostępne - czekałam ponad 2 tyg na realizację zamówienia bynajgorszy był totalny brak kontaktu ze strony sklepu - infolinia nie działała, telefonów stacjonarnych ani maili nikt nie odbierał, po zapewnieniach z centrali że ktoś zadzwoni żeby ustalić chociaż częściową realizację zamówienia- nikt nie dzwonił, w końcu musiałam osobiście pojechać do Katowic, żeby sie dowiedzieć ze towar jest ale bedzie dowieziony dopiero w przyszłym tygodniu - Pan z obsługi tłumaczył się pokrętnie, podawal niekonkretne informacje, mało życzliwy, nie sluchał informacji