Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Jednym z większych, jeśli nie największym supermarketem w Gryficach jest Intermarche. Połączony jest z Bricomarche i posiada wielki, jak na warunki w tym mieście parking. Ogólnie rzecz biorąc jest on utrzymany w czystości. Gdzieniegdzie tylko leżą papiery, które przyniósł wiatr. Przy samym sklepie stoi budka z koszykami na kółkach. Stoją ustawione w kilku rzędach i da się je łatwo wyjąć nawet w "godzinach szczytu". Po przejściu przez malutki wiatrołap wchodzimy do sklepu. Na początku warzywa i pieczywo. Sklep został ostatnio przeorganizowany względem asortymentu, co ułatwia zakupy, lecz trzeba się najpierw przyzwyczaić do nowego układu. Z tego powodu zadawałem dość dużo pytań, na które udzielano mi bezbłędnych odpowiedzi - dziękuję za cierpliwość i stoicki spokój personelu (jedną osobę pytałem o tę samą rzecz trzy razy). Półki są szeroko rozstawione. Nie martwię się, że będę musiał cofać koszykiem, albo się przeciskać. Nie martwię się również o zamyślonych "kierowców" którzy mogliby zastawić przejście. Towar jest różnorodny. Znajdziemy tutaj rzeczy "z wyższej półki" jak również artykuły z serii "mini cena". Sklep widocznie dba o wszystkich. Obsługa jest kulturalna, reaguje szybko. Zamykana półeczka z akcesoriami elektronicznymi przykuła moją uwagę i postanowiłem kupić pendrive'a. Gdy zapytałem personel w firmowych, czerwonych koszulkach o możliwość otwarcia, prawie od razu zza półek wyłoniła się osoba z kluczem. Przy kasach znajduje się stoisko z alkoholem. Same kasy są zasłonięte różnego typu "drobnostkami", które łatwo wpadają w oko i do koszyka podczas stania przy kasie. Z tego powodu zrobiła się kolejka przy jednej z kas, ale Kasjerka zwróciła uwagę klientom, że inne kasy również są otwarte. Zakupy zaliczam do udanych, a sklep, pomimo ustawienia nadmiaru towaru przy kasach oceniam całkowicie pozytywnie. Personel najwidoczniej przeszkolony. Dobra organizacja i czas obsługi z naciskiem na relacje z klientami. Szkoda tylko, że da się tutaj odczuć chęć zarobienia na kliencie (pomimo różnych promocji i konkursów).