Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Byłam zdecydowana na zakup konkretnego sprzętu więc moja wizyta powinna się ograniczyć do pokazania tego co chcę kupić, zapłacenia i wyjścia niestety tak nie było... Tego dania było więcej ludzi z tego większość to "oglądacze"i wiec to klient musiał biegać z pracownikiem i żebrać o uwagę: "Zaraz" i "Proszę chwileczkę poczekać" o słowa które słyszałam najczęściej Kiedy się w końcu doczekałam aż pracownik przyjdzie to padło parę prostych pytań ale odpowiedzi nie były wyczerpujące - sprzedawca nie odpowiadał nawet całymi zdaniem a używał jedynie monosylab Przeszliśmy do roboty papierkowej: Trafiłam na pracownika z młodym stażem pracy więc trwało to dosyć długo bo Pan nie radził sobie z obsługa programu. Jestem w stanie to wybaczyć gdyby nie to że zajęło mi to ok 40 min Zdecydowałam się na "rozszerzoną gwarancję" co oprócz dodatkowej opłaty wiązało się z podaniem osobistych danych między innymi nr dowodu, daty urodzenia czy nr PESEL przez co wypełnianie formularzy trwało o kolejne 15 min dłużej... Następnie poszłam uregulować rachunek (płatność kartą) i Pani w kasie zwróciła mi uwagę że karta jest niepodpisana więc powinnam pokazać dowód (plus za spostrzegawczość) W domu po przejrzeniu rachunków okazało się że została mi naliczona dodatkowa opłata za zabranie starego sprzętu przy czym mówiłam że to są rzeczy do nowego mieszkania i żadnego starego sprzętu na wymianę tam nie ma!