Opinia użytkownika: IZABELA_368
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Odwiedziłam sklep Biedronka na Osowej w Gdańsku z zamiarem dokonania niewielkich zakupów. W sklepie panował duży ruch ze względu na porę, bliskość szkoły i zakończenie lekcji. Kosze na zakupy były dostępne tylko duże, małych nie było przed wejsciem na salę sprzedażową. Na półkach anował ogólny porządek i zauważyłam ogólnych braków towarowych. Skieorwałam sie do regału z nabiałem ponieważ potrzebowałam zakupić jogurt naturalny, do dużego kosza włożyłam jogurt firmy Bakoma. Byłam również zainteresowana zakupem świerzych brzoskwiń, jednak ich jakość nie wskazywała na świezośća raczej na lekką przeleżałość (moim zdaniem należało obnizyć cenę produktu już dzisiaj aby uniknąć straty). Zakupiłam również ogórki szklarniowe oraz herbatę owocową firmy SAGA. W kolejce do kasy było po 3 osoby, otwartych było 2 kasy. Czas obsługi był dość krótki. Pani kasjerka przywitała mnie z usmiechem na twazry. Skasowała produkty i podała wartość do zapłaty. Podałam banknot 10 złotowy i otrzymałam resztę razem z paragonem, z zaproszeniem do kolejnych zakupów. Pani kasjerka nie zapytała mnie o to czy chcę siatkę ponieważ miałam swoją materiałową juz zakupami z innego sklepu. Jedna rzecz, którą proponowałabym do poprawy to uczesanie personelu. Niektóre panie wyglądają jakby dopieroco wstały.