Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: W Makro Cash&Carry, w dziale z artykułami biurowymi poszukiwałam tablicy ścieralnej oraz pisaków. Zapytałam pracownika działu o konkretną tablicę, jednak odpowiedział mi krótko - jest to co widać i wskazał na regał z tablicami. Jakoś poradziłam sobie ze znalezieniem właściwej i chciałam jeszcze dobrać odpowiedni flamaster. Z tym był większy problem, gdyż wybór był duży i nie byłam pewna, który będzie spełniał swoje zadanie. Na jednym z pisaków znalazłam sprzeczną informację, że jest zmywalny wodą, a jednocześnie, że po wyschnięciu napisu nie spłucze nawet deszcz, jeżeli tablica byłaby umieszczona na zewnątrz. Znowu zwróciłam się do pracownika działu - zdezorientowana w asortymencie. Niestety, ponownie nie uzyskałam porady - pracownik poinformował mnie, że jest drugi dzień w pracy i nie posiada takiej wiedzy. Poprosiłam, aby zwrócił się o pomoc do kolegi, jednak pracownik coś mruknął w odpowiedzi i kontynuował rozkładanie towaru. W tej sytuacji moim zdaniem winę za brak kompetencji ponosi zarówno pracownik, gdyż powinien udać się do zwierzchnika w celu konsultacji, jak również kierownictwo sklepu, że pracownik jest dopuszczony do pracy bez odpowiedniego przeszkolenia.